Det blev mörkt helt plötsligt.


Det var länge sen jag hade en sån här dag. Jag vaknade klockan ett och förflyttade mig bara från sängen till soffan och där sitter jag än. Har bara varit uppe för att hämta mat och diska.

Väldigt skönt med såna här dagar men nu känner jag lite lätt ångest över att det är söndag och jag inte har gjort ett skit av dagen.

Till råga på allt så står det en kille på parkeringen med sin bil. Han har alla dörrar plus bagageluckan öppna. I sann Pimp my ride-anda har han en skärm i bagaget och spelar så hög musik att vår lägenhet på tredje våningen skakar. UNGDOMAR!

Leif kommer hem om några minuter nu, ska bli skönt att få sällskap i soffan. Som det ska vara! Då ska det minnsann bjudas på mjölk, bullar och en kram kanske.


Har inga bilder från igår men det var en bra kväll. Linda försökte fota men jag tror fan att det bara var hon som blev snygg på alla bilder. Rollerna är ombytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0