Onsdag.


Ralf och jag har sovmorgon. Eller, främst Ralf. Han gick upp i några sekunder, sen la han öronen bakåt och sprang fort som bara den tillbaka under täcket. Han gillar inte regnväder. That makes two of us.


Har just duschat och tappat ungefär en miljon hårstrån. Jag är så jävla less på mitt hår så det gör inget om det faller av. Jag undrar egentligen vad jag håller på med när det gäller frisyren. Jag förstör håret, klipper det typ inget och i slutändan står jag här med en torr boll utan form. Jag vet inte ens om jag vill ha det långt. Det enda jag vet är att jag inte är en frisör med en frisyr. Stackars mina kunder.


Det är en liten kille som går omkring med nån jävligt irriterande maskin utanför huset. Jag blir så lätt arg.

Kommentarer
Postat av: hanne

haha. jag har inte heller nån frisyr, och mina stackars toppar spretar åt alla håll. jag får aldrig kommentaren "men lite som du har" längre. kanske är dags att ta tag i sig själv..?

2009-09-02 @ 20:45:02
URL: http://hekkula.blogspot.se
Postat av: Elisabeth

Hanne: Haha, exakt! Förr kunde ändå kunder säga att man såg fräck ut och så. Nu är det inget sånt längre. Hur ska vi ta tag i oss då?

2009-09-02 @ 21:11:33
Postat av: hanne

jag blev ännu blondare idag. nu har jag ännu mer dött hår, men det kan det väl vara värt :)

2009-09-03 @ 22:57:10
URL: http://hekkula.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0