Stockholm-Göteborg.


Nu vill jag gärna ha lite feedback från dom läser här, bor i Sthlm eller Gbg och som vill träffa mig under min planerade turné söderut. Tyvärr är det lite svårt att hitta datum som passar så som det ser ut nu kommer det inte att ske förrän i mitten av november.

Min plan ser ut så här:

Fredag 13/11 anländer jag till Sthlm på kvällen. Stannar i stan till tisdag eller onsdag. Då åker jag till Gbg och åker hem därifrån söndagen den 22/11. Vill hemskt gärna ha med mig Leif till Sthlm i alla fall och då kommer vi kanske bo på nåt billigt hotell men i övrigt behöver jag höra lite åsikter här. Sovplats? Är folk lediga? Får jag komma? Ja, frågorna är många.

Börja svara!




Nu ska jag fika med Jossan i ett gammalt fängelse. Hjälp!

Kommentarer
Postat av: hanne

halloj. Du är självklart välkommen när du kan och vill. snackar vi oktober eller november? blev lite förvirrad. behöver du sovplats är inte det något problem heller. finns det hjärterum... :)

2009-09-20 @ 20:35:00
URL: http://hekkula.blogspot.se
Postat av: Linkan

Ni har gratis sovplats på Tanto! Den stackars lägenheten står ändå tom för det mesta.

2009-09-21 @ 08:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0