Avstämning nummer ett.



Inte större förändringar i kroppen och det kände jag faktiskt också på mig. Det är så svårt att få någon typ av regelbundenhet i allt när typ alla helger i framtiden är bokade och fulla med mat! Haha, jag får helt enkelt lägga i en högre växel.


Så här ser siffrorna ut:

Vikt:  -0.1 kg. Inte alls mycket men mitt mål är inte att gå ner i vikt eftersom jag ligger bra till. Det jag vill är mest att bli av med fläbb och ersätta det med muskler.

Midjemått:  -1 centimer. Det tycker jag är bra! Men några fler till ska bort!

Lår:  -1 centimter även där. Nöjd med det också! Några fler kvar!



Jag är väl rätt nöjd eftersom det ändå gått lite neråt men jag har svårt att känna resultat än. Jag har lätt för att bli så jäkla ivrig och vill att allt ska synas NU men det går ju inte. Skynda långsamt!




Hela vår lilla familj har även gett oss ut i regnet ikväll och gått drygt en timme. DUKTIGT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0