Chic-lit.



Har plöjt genom ett gäng böcker på senaste och idag när jag skulle köpa en till kände jag hur det ilade i tjejboks-tarmen. Lyckades hitta Marian Keyes nyaste och på engelska, till och med! Det är bra att träna läsa på engelska, det märkte jag väldigt väl på högskoleprovet.








Imorgon ska jag till kiropraktorn och förhoppningsvis fixa min fossing. Veckans träning blir lite lidande så jag skippar torsdagens avstämning och siktar på nästkommande i stället!


Nu har vi plockat lite hemma och strax tänkte jag lägga mig med min bok. GÖTT.


Kommentarer
Postat av: Anna

hoppas det löser sig idag med fossingen.... kram kram

2010-04-13 @ 09:48:57
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0