Dag ett - igen.



Jag kunde ju så klart inte alls sova igår, tror jag fick max fem timmars sömn så gymmet i morse var inte att tänka på. I stället drog jag med mig Raffe på en joggingtur under tiden min hemmafru Leif fixade med middag.

Oj, så skönt det var! Peppen är tillbaka!

Ralf vill ju springa i maxfart hela tiden så det blir mer intervall-löpning när han är med. Några minuters full fart och sen några minuter gång för mig och nosning + lyftning på benet för Ralf.

Ikväll ska jag sätta mig och utforma ett typ av träningsschema tillsammans med Leif så att vi får det att gå ihop med jobb och allt annat. Jag tänker mig att göra någon typ av träning nästan varje dag men då i mindre doser, t.ex. korta joggingrundor och kortare gymbesök.



I alla fall så startar jag om idag med min bröllopsformsjakt. Nu SMÄLLER DET.



Tack till er tappra som orkar kommentera, det värmer!


Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en sund ide, man behöver ju inte göra monster motionspass hela tiden, det är ju egentligen viktigare att få in det som en vana att röa sig mer i vardagen än att tvinga sig till gymmet och köra hårt och sen ge upp efter nån vecka!!

2010-04-06 @ 20:56:56
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: Ammy

Gillar din träningspepp här i bloggen, jag är likadan. Allt går i perioder, jag har bestämt mig för att inte haka upp mig med att jag MÅSTE träna ett visst antal pass per vecka och sedan dess har det blivit bättre. Nu ska jag iväg på ett box-pass, lovely!

2010-04-07 @ 17:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0