Dag två.



Gav mig ut på samma runda som igår nu på morgonen, denna gång utan hund. Gick rätt så bra men min kondition är självklart usel och mina ben tunga som bly.


Tyvärr kom första bakslaget på väg hemåt på rundan. Har haft lite molande värk i vänster fot, på utsidan i ungefär en vecka nu. Ibland riktigt ont, ibland bara lite, men alltid kännbart. Idag högg det till ordentligt när jag sprang.

Tog direkt tag i saken och har nu ringt vårdcentralen och ska dit imorgon bitti. Fredrik som är sjukgymnast tror att det kan vara någon sorts låsning och om så är fallet vill jag genast låsa upp den!




Nu ska jag göra mig i ordning och sen ska jag ner på stan och hänga med Jossan innan jobbet. Enligt kalendern ska hon föda sin baby om sex dagar och jag längtar så jag snart blir blå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0