En tankeställare.



Idag fick jag veta en tråkig grej. Oväntad. En sån där grej som får en att inse att allt inte alltid är som det verkar. Vad som på ytan kan verka mer eller mindre perfekt kan vara helt annorlunda när man tittar efter.

Det är också en sån sak som får en att uppskatta det man har och sin familj. Jag är så oerhört glad över alla jag har i min närhet, särskilt min helt enastående mamma och karl.




Min fina moder med fantastiska farmor, som tyvärr lämnade oss ungefär en månad efter den här bilden togs på min och Leifs födelsedag i somras.




Nu ser vi hockey och håller tummarna och efter det blir det långpromenad med en sjukt energisk Ralf.






Ta hand om varandra och uppskatta det ni har.




Kommentarer
Postat av: Anna

Så sant!

2010-04-06 @ 10:38:26
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0