GODA nyheter!



Jävlar vilken energi jag hade! Sprang som en jävla toka stundtals och lyckades till och med hålla Ralfs tempo. Inget kände jag i foten heller! Tur att jag slapp besöka naprapaten idag då!


Ska nu berätta historian om naprapaten:


Jag hade tid där idag 14.30. Kände redan igår att foten började kännas bättre och i morse tänkte jag att det kanske är smart att ringa naprapaten och höra om jag ska avvakta med besöket och se om det blir bättre utan ett besök. Fick inget svar, ringde flera gånger. Antar att all personal var upptagna med patienter. Fyllde därför i ett kontaktformulär på deras hemsida där jag kort och gott frågade om jag skulle avboka eller komma ändå. Fick inget svar. Klockan närmade sig 14.30 och jag bestämde mig för att ändå åka dit eftersom jag ju hade en tid och det var mitt ansvar. Anlände tio minuter före bokad tid och satt mig ned och väntade. När klockan var 14.33 ropade "min" naprapat upp ett annat namn. Jag satt som en levande frågetecken. 14.45 tog jag tag i saken och frågade en annan som jobbar där om min tid och fick då veta att den helt sonika blivit avbokad. Kollade min mail på mobilen och kunde bekräfta att jag verkligen hade en tid idag 14.30 och även att jag inte fått nåt svar på min tidigare fråga jag skickat dem. ALLTSÅ, jag fick åka därifrån med svansen mellan benen och ingen hjälp. Tar det som en hälsning från ödet att min fot är helad av sig själv.

Jävligt dåligt av företaget men jag sparade ju 480 spänn och springpeppen är tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0