Hektisk helg.



Idag blev det bestämt, Leif och jag åker till Lycksele imorgon och skriver högskoleprovet. Eftersom vi är ute i så sen tid finns det ingen plats här i Umeå för att skriva det. Egentligen är det väl mest jag som vill göra det men Leif ska också göra det för att ha nåt att göra. Han kommer att spika hela provet! Jag är nervös, min hjärna har inte fått jobba med prov på fleeeeeeeeeera år.



Efter provet åker vi direkt mot Burträsk där vi ska hänga hos mamma och sedan på söndag ska mormor firas på Ostens hus. Hon fyller nämligen hela 80 jordsnurr!

Ja, det blir inte så mycket vila i helgen men det blir nog skoj ändå!


Nu sitter jag och suger i mig en liten Baileys och sen ska jag försöka sova i god tid, vi lämnar nämligen Umeå vid 6 imorgon bitti.



Ha en trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: Anna

Ha en härligt ledig helg. Själv har jag njutit av ett stortglas päroncognac till Solsidan och nu väntar sängen för jag jobbar ca 20 timmar i helgen!

2010-04-09 @ 22:42:22
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: Åström

Lycka till! tar på rätt lagom att sitta från kl08(09)-16 och skriva prov. Alldeles för länge sedan man gjorde något liknande.

2010-04-10 @ 03:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0