Imorgon tar vi nya tag, eller huuuur?



Före jobbet imorgon ska jag infinna mig på gymmet klockan 07.00. Ska strax packa min väska och förbereda morgondagens utstyrsel eftersom jag brukar vara rätt död så jävla tidigt på morgonen.


Har även motvilligt insett att vägarna nu är bara och härligt asfaltiga så det finns ingen anledning till att inte snöra på sig joggingskorna heller. Ska ta mig ut på en premiärrunda någon gång i veckan, jag LOVAR!



Åhhhh! Den som finge vara tillbaka på Sardinien igen och skåla med surt vin! (korthårig var jag också!)





Hörrni!  Jag behöver lite pepp från er nu! Kan inte du som läser lämna ett litet uppmuntrande ord? Anonymt eller ej, jag blir lika glad för all respons just nu när min motivation är på botten. Samt att jag tycker det är lite knäppt hur många läsare jag har fast det inte märks!



Kommentarer
Postat av: T

Jag tycker du är duktig jag :) tillbaka från Amsterdamster utan nån nyfunnen energi trots 6 dagar borta från jobbet. oväntat. Hoppas den infinner sig snart, jag skriver när jag premiärsprungit för den här säsongen. Kram!

2010-04-06 @ 09:14:22
Postat av: Anna

Jag har blivit peppad av dig och dina ord här på bloggen så jag har mätat här och där på kroppen och ska verkligen också ge järnet för att komma i bättre form. Beach 2010 here we come?

2010-04-06 @ 10:40:13
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är så fin som du är glöm inte det hjärtat!

Kram från Birgitta

2010-04-06 @ 13:55:56
Postat av: Steamer

Pepp?

Ut och spring, tjockis

2010-04-06 @ 22:39:11
URL: http://mhossbo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0