Nyjävlastart.

Ralf och jag har varit ute på en timmes promenad. Under den tiden hann vi fundera en del. Det vi (jag) kom fram till var följande:

1. Jag ska fan i mig ha bort min mage innan bröllopet! (samt vissa andra utstående områden) Med detta menar jag inte att jag tycker att jag är tjock men jag kan bara jämföra med mig själv och kläder jag har och jag gillar inte jämförelsen, helt enkelt. Ska se till att röra på mig på något sätt varje dag. Är det inte gym, jogg eller långpromme så kan jag åtminstone gå ut ett litet varv med Ralf. Självklart får jag vara ledig vissa dagar, typ när jag inte är hemma eller det är nåt speciellt.

2. Jag ska verkligen, verkligen försöka att sluta feströka. Jag gör det inte så ofta men det är ju helt värdelöst egentligen. För det första är det livsfarligt och för det andra får man en sjujävla usel kondition.

3. Jag ska sluta bry mig så otroligt mycket om allt och alla. Jobbet är ett jobb och det ska jag fan släppa när jag stämplar ut.

4. Innan året är slut ska jag även ha gjort en stor förändring. Bara jag kan bestämma min framtid, det hjälper ju ingen att jag gnäller.





Kommentarer
Postat av: Terran

Åh så jävla rätt. Jag känner desamma, nu ska det fanimej växa fram ett par stolta spiror som passar i korta shorts, och jag ska ta mitt jobb för det jobb det är. Inte lägga all vaken tid åt att ha det, på något sätt, i huvudet.

jag håller på dig. Och mig.

Gogogogo!!!

2010-04-27 @ 19:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0