Nytt i den mobila världen.



Jag kom aldrig överens med min Samsung. Vi klickade alrig, helt enkelt. Så jag gav den till Leif, som verkligen ville ha en ny mobil och påstår sig gilla den.

Hans gamla Ericsson har därför blivit min, i alla fall under april månad. I slutet av april ska Leif nämligen förnya sitt abonnemang hos Halebop och kanske, kaaaanske kommer det en iPhone med då. Eftersom Leif redan har en iPod touch och inte är i behov av en iPhone kanske jag ska få den och då lever vi lyckliga i alla våra dar!







Kommentarer
Postat av: Steamer

Men vänta nu, vänta på Nexus One istället, för djävulen

2010-04-06 @ 22:41:09
URL: http://mhossbo.blogspot.com/
Postat av: T

Man kan va lycklig utan en Iphone, lovar lovar. dessutom har du väl redan varvat angry bird?

2010-04-06 @ 23:31:59
Postat av: Elisabeth

T: sant, angry birds är varvat men jag behöver likaväl en mobil eftersom den jag har just för tillfället inte är särskilt frisk. Och då vet jag att en iphone skulle göra mig LYCKLIG.

2010-04-07 @ 08:58:28
Postat av: mia

Nänä. Man kan inte vara lycklig utan en iPhone. Int på rikt.

2010-04-07 @ 10:27:56
Postat av: Mia

Ang. bröllopsform och pepp förresten. Jag såg framför mig hur vi hade typ 80-90 pers i kyrkan, det vill säga fler än 160 ögon som tittade på MIG (jo, för alla vet att det är bruden man tittar på. Faktiskt.) och då kom motivationen från någonstans. Jag vill lova att det är skönt att känna sig bekväm i sig själv just den dagen.

Så fort korten är tagna kan du ju äta munkar och ligga i soffan hur mkt du vill ;) YOU CAN DO IT! PEPP!

2010-04-07 @ 10:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0