Söndag i Burran.



Sitter i mammas soffa. Bussen till Umeå går 19.05. Jag känner mig faktiskt rätt trött efter den här helgen men vi har hunnit en jäkla massa!


Högskoleprovet var ju skoj! Inte alls jobbigt som jag hade trott. Man är ju där åtta timmar men det är faktiskt bara fyra timmars prov, resten är rast. Sjukt mycket raster, hade gärna haft lite mindre av den varan och fått sluta tidigare.

Till resultatet då... Landade kanske kring 1.0. Inte särskilt superbra, men 0.9 är medel så det var ju lite över i alla fall! Det sägs ju att det går bättre andra gången så vi får se om jag testar nån mer gång. Nu vet jag då i alla fall att det inte var så jobbigt, bara svårt! Leif däremot spikade det nästan! Han kan typ komma in på läkarlinjen nu...



Idag har vi suttit i ett litet mysigt rum på Ostens hus och ätit god mat och firat mormor. Har även hunnit fixa mammas hår. Glömde mina saxar och färgen jag skulle använda på henne i Umeå men det gick lösa relativt bra.



Nu måste jag peppa igång för en sexdagars vecka och träning!





Kommentarer
Postat av: Anna

låter som en härlig helg!! jag har faktiskt en rätt lugn vecka att se fram emot om man ser jobbmässigt. Onsdag följer jag Emmy på hennes första dag på inskolningen i förskoleklass....

2010-04-11 @ 18:24:31
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0