Torsdag igen!



Idag besökte jag läkaren som ordinerade ett (dyrt) besök hos en naprapat. Just han ska tydligen vara grym på att fixa fötter så jag hoppas att han kan få upp låsningen. Skulle det vara så att det inte blir bra måste jag röntga fossingen men det hoppas jag inte att jag ska behöva.



Nu ska middagen, som bestod av tonfisksallad, få sjunka ner och sen ska vi ge hos ut på en promenad alla tre. Hockeyn går ju ändå så jäkla dåligt! Har inte tänkt sitta och slöa bara för att min fot är ond, den blir absolut inte bättre av det. Funderar också på att ta mig till gymmet imorgon bitti och köra överkropp. Får se om jag orkar.


Senare ikväll ska jag göra min första koll efter framsteg. Det har ju varit en si och så period nu i början med tanke på påsken men det kan ju ha hänt lite i alla fall!


Återkommer!

Kommentarer
Postat av: Anna

Blir spännande å höra om framstegen. jag kollar mina på onsdagar men ville inte mäta igår. jag tror jag avvaktar en vecka till för att hinna se ev resultat...

2010-04-08 @ 21:14:33
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0