Uppäten och slö.

Tillbaka i Umeå nu! Vi har inte gjort ett dugg, nästan. Bara sovit, ätit, vilat och druckit kaffe. Perfekt! Idag var det till och med lite sol så mitt genomskinliga ansikte fick lite lätt röd färg för första gången i år. PERRRRRFEKT!


Leifs mamma hade en katalog hemma från Gudrun Sjödén och jag förälskade mig helt i en klänning som jag beställde direkt jag kom hem, tillsammans med lite andra fina saker. Det är lite dyrt och kanske tantigt(?) men jag älskar den typen av kläder! Helt underbara i sommar, tänker jag mig.



Nu ska jag ta en välförtjänt dusch och sen ta vara på resten av kvällen. Tänker vara ledig från bröllopsformen till imorgon, även fast jag inte direkt varit jätteslapp dessa dagar heller!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0