Det stora äpplet.



Idag efter jobbet gick jag till en riktig träningsaffär och köpte mig ett par RIKTIGA skor. Fick mäta mina fötter för att kolla vart jag lägger kropptyngden, samt jogga på ett band samtidigt som mina fötter blev filmade för att kunna se hur mina fötter vinklas. Utifrån resultaten kunde butikspersonalen välja ut cirka fyra par skor som skulle passa. Två av dom var fantastiska. Ett av dessa var dock rosa och det gick jag inte med på. Därför blev det dessa:




Köpte också med ett par sulor som man ska värma i ugnen och sedan formas de efter min fossing. Dessa går flytta mellan alla skor så att jag kan jobba i dom också. Känner mig sjukt nöjd!




En annan anledning till att jag känner mig SJUKT nöjd är att Leif och jag mest troligt kommer att åka till New York på bröllopsresa. Det är lika dyrt eller till och med lite billigare än att åka på en charter till Grekland och N.Y. känns ju äckligt spännande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0