En klassisk Elisabeth-lördag.



Så här blir det alltid/ofta;

Jag är sjukt trött på lördagen. I morse för att jag vaknade halv åtta på min lediga dag och att jag sen har fixat mammas hår på salongen. Går och lägger mig för att "vila lite" och vaknar typ två timmar senare, i detta fall halv sju. HELT mosad i hjärnan. Ont i huvudet, sur för att jag missat hela lördagseftermiddagen och väldigt lite tid för att hitta på ett skit ikväll. Nu är det typ bara att äta och gå och lägga sig känns det som.

Blev bjuden på fest och hade väl inte riktigt bestämt mig men nu känns det som att innan jag hunnit äta middag, duschat och fixat mig så är klockan nio och alltså lite för sent för fest. Särskilt när festen ligger en bit bort och det är apkallt ute. Jaja, nu får jag försöka ladda om och acceptera den mysiga hemmakvällen som jag med all säkerhet kommer ha!



Kommentarer
Postat av: Anna

Ringde dej men du svarade inte- du sov nog;) Tänkte höra om du var sugen att tillbringa även nästa lördag på salongen??

2010-02-21 @ 09:22:02
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: Mia

Alltså. Jag känner verkligen igen mig i det här. Nuförtin, när Leia finns, ser det ju vanligtvis lite annorlunda ut men innan hon kom gjorde jag samma sak lite FÖR ofta faktiskt. Fast liksom när ska man vila om inte på helgen?

2010-02-22 @ 12:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0