Funderingar.




Leif och jag har som vanligt lite lätt bröllops-panik. Idag kom vi på att vi inte har utsett någon/några toastmasters. Det är ju tydligen ett rätt stort ansvar så det behövs nån stadig person för jobbet. Den/de jag helst skulle vilja se på den platsen bor tyvärr en bit bort men det kanske inte är ett måste att bo i samma ort? Jag vet fasen ingenting om sånt här märker jag!

Nästa helg ska vi då i alla fall hem till Leifs föräldrar så jag får träffa sömmerskan och kanske få lite rätsida på klänningsfronten. Kanske även ringfronten!












Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det vilaqr ju ett sort ansvar på värdparet eller toastmastern. Dom ska ju se till att allt flyter under bröllopsfesten för ni ska verkligen inte behöva tänka på nåt då!!Det ska vara två pratglada och oblyga personer. Det spelar väl inte så stor roll om de inte bor här i närheten, det finns ju telefon och internet, så dom kan prata ihop sig ;)

2010-02-17 @ 11:54:27
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: Dessie

Oj då... helt plötsligt så fick jag en inre syn där jag gifter mig i gröna gummistövlar i en lutande lada.... ung. så kändes det i jämförelse... vi kommer som inte ens i närheten av att behöva en toastmaster tror jag. Litet ska vårt vara... =)

2010-02-17 @ 16:16:58
URL: http://www.dessies-egna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0