Lite mörkare, lite bättre!



Fick förresten mitt hår färgat igår. Det var sannerligen på tiden!

Mitt framtida mål är att få bort lite av det koppriga och bli mer brun-brun så därför färgade vi mitt hår lite mörkare än vanligt den här gången, samt la i lite kalla toner som neutraliserar bort det varma. Det känns bra men lite ovant! Sen är mitt hår lite väl poröst på sina ställen också så färgen fäster lite ojämnt.

Till bröllopet tror jag att jag som sagt vill vara lite mer brun och kanske några lite ljusare skiftningar i det. Enkelt och elegant!



Tänkte visa en bild på den nya färgen men jag är för närvarande äckligt pms-finnig och platsar därför inte på foton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0