Motgången.



Idag har varit en helt sanslös dag på jobbet. Hade min allra första andningspaus klockan 14.35. Då hade jag jobbat sen 9.00. Efter det har jag varit liksom död i hjärnan. Haft ont i huvudet också.

Kände redan imorse att jag knappt orkade ta mig till jobbet. Benen vägde bly och jag kom aldrig fram.

Bestämde mig därför för att strunta i spinningen idag. Tror inte det är så smart att ta i för mycket i början eftersom min kropp verkligen verkar vilja säga att den vill vila.

Kör igång igen på torsdag tänkte jag och tar igen mig ordentligt med sovmorgon imorgon. Låter bra!




P.s. Hörde nyss ett dovt panikskri från sovrummet där Ralf var. Fick lätt panik och trodde han hade avlidit. Skickade därför dit Leif. Det visade sig att jycken fastnat inne i täcket och gått vilse. Han försökte ta sig ut genom dom små hålen längst uppe i påslakanet. Puuuuh, tur han lever i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0