Sköna måndag!


Startade dagen med en timme på gymet och efter det har jag varit som en liten solstråle. Måndagen har bara runnit förbi och det känns inte ens jobbigt att det är fyra dagar kvar till helg.

Blev så motiverad att jag tänkte ge mig ut i spåret om ett tag. Update: det har ju tydligen varit snöstorm så det finns inget spår kvar att ge sig ut i! Har även bokat ett spinningpass i morgon. Helt stört eftersom jag bara kört det en gång tidigare men det här var ett kortare pass, bara 45 minuter så det är nog en bra start.


Idag har Leif och jag ringt tre viktiga samtal som vi skjutit upp lite för länge men det verkar lösa sig alldeles strålande! Äntligen tar det lite fart! Åhh! Att träna är ju sjukt smart om man får må så här bra.

Nu ska jag diska.


Kommentarer
Postat av: T

Du är så snygg!

2010-02-01 @ 22:45:23
Postat av: Ammy

Jag håller med =P

2010-02-01 @ 22:53:49
Postat av: Elisabeth

NI är snygga!

2010-02-03 @ 11:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0