Tacktacktack!


                            


Jag blir alldeles rörd över alla kommentarer och övriga gratulationer! Vi båda tackar från djupet av våra gamla hjärtan!

Känns otroligt skönt att berätta om det eftersom det tar upp rätt stor del av mina tankar just nu. Vi började planera för det redan i somras. När vi var hos min farbror för några månader sen lyckades jag i smyg snappa åt mig detta brudpar som jag tror (?) en gång i tiden har suttit på farmor och farfars bröllopstårta. Får se om dom får ett nytt jobb i sommar eller om vi ersätter dom med några andra.



Kommentarer
Postat av: mia

Stort grattis till er!! Hoppas att ni får tur med vädret (regn kan dock vara sjukt mysigt, speaking from experience) och att planeringen går bra. Det är ju en del småkomponenter som ska bygga helheten =) Jag tror ni kommer ha världens bästa dag!

2010-02-03 @ 11:50:38
Postat av: Anna

Vilket fint brudpar.... Om ni inte vill återanvända det får ni gärna låna ett fint monchichipar av mej. det är orginal från 1979! Jag köpte det för längesen ihopp om att nån gång få använda det. Men det blir nog aldrig;)

2010-02-03 @ 14:49:53
Postat av: Anonym

Fan va häftigt att gifta sig! Stort grattis! / Jojjan

2010-02-04 @ 17:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0