Umeå igen.


Åhhh vad helgen gått fort!

Idag har varit ruskigt effektiv och jag är så otroligt nöjd med allt folk vi har som hjälper oss med alla planer.

Annas klänning är superfin och även näbbarnas klänningar är kanon. (Nu fattas bara min!)

Kockarna är riktiga proffs och maten kommer bli fantastisk!

Oj så positivt inlägg! Lovar att vara lite mer negativ i nästa.


Nu sitter jag och spelar lite poker. Går sådär. Ska alldeles strax göra mig klar för att sova, ska ju nämligen upp och träna före jobbet imorgon tänkte jag. Klarade ju faktiskt av det två morgnar den här veckan, plus ett spinningpass efter jobbet i tisdags, så den här veckan tänkte jag få in fyra träningspass och förhoppningsvis lite skidor.

Bröllopsformen måste finnas där under någonstans!?

Kommentarer
Postat av: Anna

oj oj oj hur ska det gå med tärnans bröllopsform då?? Jag måste nog skärpa mej. fyra pass + skidor?? HJÄLP!!

2010-02-08 @ 08:45:38
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0