Arla morgon.



Klockan 6.45 en lördagmorgon kan man ibland undra varför man bokade tvättid till klockan sju. Nu däremot är det rätt skönt för alla maskiner är tvättade och dagen är fortfarande kvar!


Ska dra på mig lite representala kläder och bege mig till Intersport (eller Sporthuse' som alla Umebor kallar det) för att försöka få någon fason på mitt skidproblem. Försökte ringa dit men blev runtkopplad och alltså även bara irriterad.

Om jag lyckas fixa skidorna ska jag absolut ge mig ut och testa dom senare idag. Blå himmel, sol och endast minus fem! Ojojoj. Sommar ju!

Kommentarer
Postat av: Anna

lycka till med skidorna..

2010-01-09 @ 11:56:48
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0