Åskmolnet Renström.



Jag är så jävla arg idag. Känner att jag inte har nån tid över för att leva längre. Har typ nyss ätit middag, hur jävla mycket är det kvar av kvällen då egentligen? Måste hinna städa, diska, tvätta, gå med Ralf och packa inför helgen också. På tal om helgen så blev det en dyrsmäll med däck plus att vi kanske inte ens har hundvakt åt Ralf. BRA!

Är dessutom helt uttorkad på händerna på grund av torr luft och konstant blöta händer på jobbet. Plus att Ralf är ett mongo-monster.

Jag är så SJUKT irriterad. Vill bara att nåt kul ska hända och att saker ska vara lite mer smidiga. Just nu är allt bara problem och stress och inte en sekund livsnjutning.


BLÄ.


P.S. Jag vet att drygt 100.000 har dött på Haiti så jag borde inte gnälla.

Kommentarer
Postat av: Anna

Om det skulle underlätta- så nog kan vi vara hundvakter:)

2010-01-15 @ 09:13:55
Postat av: Elisabeth

haha! ni är då för snälla! synd att vi inte bor närmare, då hade vi nog tvingat er att vakta den lilla rackarn!

2010-01-15 @ 18:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0