Bra och bajs.



Faaan vilken bitterljuv afton/kväll. Vi skulle ju hämta soffan idag efter jobbet. Direkt jag satte mig i bilen blev det punktering på vänster framdäck. Det var typ fastfruset och extradäcket är ett sommardäck. Typiskt. Vi skyndade oss att hyra släp och hann faktiskt hämta soffan ändå. Puuuh. Nu är den inbaxad och ihopskruvad och alldeles, alldeles underbar!


Nu till det andra bajset för kvällen. Ursäkta mitt töntiga ordval men jag blir fan förbannad. Skulle ut och testa skidorna nyss. Var ju så JÄVLA peppad. Började glida i spåret och kände lyckan rusa genom kroppen. Men som alltid när man är lite, lite för nöjd måste det ju jävlas. Höger pjäxa lossnade hela tiden från fästet. Testade den på båda skidorna och den lossnade även där. Direkt man lyfte foten så bara: "plopp". HELVETTTTE. Jag hade varit arg men inte riktigt lika arg om jag inte hade lyckats slarva bort kvittot. Tänk om jag inte får byta pjäxan nu?!
FANFANFANFANFANFANFANFANFAN.


Här följer i alla fall två bilder av vår nya skönhet. Visst är den fiiin?







Kommentarer
Postat av: Gudrun Johansson

Den va fin, förstår att du är kär

2010-01-08 @ 22:16:04
Postat av: Jenny

Oh, en sån har vi också fast en svart. Den är fin och dessutom skön att sova i enligt de som testat! :D

2010-01-09 @ 10:39:49
Postat av: Krull

Vilken töntig soffa! :)

2010-01-09 @ 12:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0