Första dagen på resten av mitt liv.






Helt fantastiskt att bara kunna stå inne i vardagsrummet och njuta av alla vackra raketer i stället för att stå ute och huttra. Vi åt, åt och åt så att det nästan kom ut ur öronen och såg både den första Falk-filmen och den senaste Potter-filmen.

Idag har det snöat, snöat och snöat. Vi tog på oss våra nya täckbyxor och begav oss ut i skogen. Vi var nog lite för optimistiska eftersom snön nådde upp till halsen på Ralf och det till och med var tungt för oss att gå. Ralf tycke det var så otäckt att när Leif nyss tog på sig jackan för att gå till affären började Ralf morra. Det kanske inte låter så konstigt men Ralf är ingen morrande hund. Han morrade bara för att han absolut inte ville gå ut. Stackarn. Nu ligger han i en filt här i soffan.

Jag ska ta och diska lite och sen ska vi äta lite rester från förra året. (haha, såna skämt är alltid skoj, typ "jag har inte duschat i år". Jag skrev säkert exakt likadant förra året på nyårsdagen.)

För övrigt är jag förjävla förkyld. Känner mig inte allt fräsch så jag är glad att jag slipper vara bakis också. Jag tog nyss ett tuggummi men det smakade som om någon redan hade tuggat det i cirka 20 timmar. Känner ingen smak alls nästan. Känns sjukt drygt att jobba imorgon men jag ska göra en bruduppsättning så det kan faktiskt bli lite spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0