Gone with the wind.



Dom senaste två dagarna har bara glidit förbi. Har sovit, vilat och ätit. Sett film och spelat Backpacker har jag också hunnit med. Imorgon är det jobbdag och jag känner mig fortfarande hängig. Får känna efter lite och se om jag stannar hemma, måste ju verkligen se till att bli frisk.


Ute blåser det fan storm! Det är minus femton och storm! Ralfs öron är förfrusna och han går inte längre än tio meter ute nu. Stackars hund. Han får ingen motion alls och verkar nästan ha gått i ide. Dessutom har han fått nån sorts ögoninflammation så jag håller på att koka upp vatten som jag ska rengöra stackarn med.

Igår köpte Leif en jättesmart leksak som tvingar Ralf att tänka lite. Hjärngympa är ju superbra för att trötta ut honom nu när han inte får så mycket annan träning. Han verkar då ha lärt sig hur den funkar nu, för godiset äts upp väldigt fort!



Sen rullade han lite.





På torsdag ska vi hämta vår nya bäddsoffa som vi köpt från Boom. Vi har verkligen fått apmycket för pengarna denna månad så resten av den ska vi leva snålt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0