Löööördag!


Vi har absooolut inga planer för helgen och det är faktiskt sjukt härligt.

Igår funderade vi ett slag på att tacka ja till Linda och Robins middagsinbjudning men på grund av den låga temperaturen, avståndet mellan våra hem, brist på transportmedel samt problem med frysande lillhund var vi tvungna att tacka nej. Synd, jag var väldigt sugen på på el taco!

I stället lånade jag hem Vilda till Ralf och vi spenderade kvällen i soffan med tv, poker och lösvikts.


Jag sitter och har ett otroligt shoppingsug just nu. Vill typ ha allt. Skor, jeans, klänningar, tröjor, örhängen, smink, ALLT. Kanske bäst att jag låter Leif gå en sväng på stan själv annars är det risk att lönen sprättas iväg.


Bjuppar på lite foton från förra lördagen som blev väldigt lyckad!





Kommentarer
Postat av: Terran

OJ vilken lång farbror!

2010-01-31 @ 19:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0