Lördag, eller?



Ja, man är ju lite förvirrad i huvudet. Lördag känns som tisdag, onsdag känns som söndag. Nu är jag i alla fall ledig söndag och måndag. Skönt! Det gick bra idag med bruduppsättningen, blev riktigt elegant faktiskt! Resten av arbetsdagen spenderade jag vid datorn och med vår medlemsklubb. Fasen, tre timmars knappande och stirrande i en skärm är inte alls lugna puckar. Har fått en ny respekt för kontorsråttor!

Efter jobbet shoppade vi lite, Leifen och jag. Han hittade en sjukt fin rut-skjorta på Kii och ett par svarta jeans. Jag fick en svart/vit-randig, lång kofta och en fin hårklämma. Vi fick även med oss en korg med lock hem som vi ställde i hallen under bänken där. Tanken är att min fön och plattång som ofta ligger och skräpar på hallgolvet ska hamna där i stället där dom inte används.


Annars då? Jovars, förkyld som ett as än. Seg jävla hosta och sjukt onda bihålor. Det blir att vila, vila och vila kommande dagarna. Aptråkigt när jag bara vill ut och testa skidorna.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är ett förskollärarjobb på Norrböle, men vi är tre stycken som ska dit på anställningsintervju så jag återkommer med mer info efter tisdag!!



Appropå lådan, har du vägarna förbi och har lust får du gärna köpa en till mej!! Jag älskar ju lådor och burkar ;)

2010-01-03 @ 20:45:51
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0