Mobilstatus.



Jag har hittat en Samsung som en tjej som jobbar som mobilförsäljare ska sälja. Jag får den billigt och den verkar kanonbra! Känns super att inte behöva ruinera mig för en ny mobil, det betyder att jag har råd att köpa en ny när jag är less! Haha, jag är nog fan lite pryltokig ändå. Tur att mamma också är det för hon får alltid ärva mina gamla mobiler. Imorgon blir den min i alla fall! Because I'm worth it!


Nu har jag stakat mig runt två varv i spåret. Det är sjukt bra träning, inte minst för min mörkerrädsla. En del träd såg ut som mördare men jag skakade bara på huvudet och stakade vidare. En bra hjälp var också att lyssna på musik som fick mig att tänka på annat. Jag känner mig så himla nöjd och glad över att det är så kul att åka och att det går bättre och bättre.

Nu ska jag äta apelsin och se tv innan jag gör mitt dagliga body test på vår Wii balance board.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0