Söndagen i bilder.



Vi har fått upp lite lister på sovrumsväggen:



Även den gröna filtgrejen är uppe. Perfekt vid snabbstädning!



Leif sitter och spelar nördspel. Skit i det, kolla vilken svans han har! Växer som ogräs!




Jag blir så glad när jag ser våra skidor som står på tork i duschen. Längtar redan till nästa tur, kanske imorgon bitti! Hoppas verkligen jag lyckas hålla kvar intresset för det här!





För övrigt är jag så snuskigt sugen på en ny mobil. Nån med touch, helst en iPhone men det finns ju också Samsung... Tips mottages tacksamt!

Kommentarer
Postat av: Krull

Haha. Hörlurarna är ju större än Leif.



Angående dessa touchmobiler så säger de flesta att det är kul första veckorna sen tröttnar man, så varför inte köpa en vanlig mobil som bara går att ringa med?

2010-01-11 @ 07:29:33
Postat av: Elisabeth

Men en vanlig mobil som bara går ringa med kostar typ lika mycket som en touch! Ja du, vi får la see!

2010-01-11 @ 07:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0