Upp i luft'n.



Kom nyss hem från att ha sett Up in the air med sötaste Jossan. Jag gillade den! Tror att alla filmer är tusen gånger bättre på bio men jag njöt av den varje minut. Kan vara för att den var lite långsam och det passar alldeles utmärkt en torsdagkväll. Den hade, som många andra filmer, en dolt budskap som jag gillade. Bra skådisar, härlig blandning av komedi, romantik och drama. Vissa fick blöta ögon i slutet.

Det som ändå var bättre än filmen var att jag fick känna min första bäbis-spark någonsin! Att det var från lilla Månstråle gjorde ju inte saken sämre! Åh, vad jag längtar efter att träffa den lilla rackaren i april!

I alla fall, tack J för en mysig dejt! Med dig mår jag bra!






Nu ska vi sova, jag har ju faktiskt bara torsdag imorgon eftersom jag jobbar lördag också. Då kommer Långa farbror-Fredrik och ska vara vår styvson i nästan en vecka. Så trrrrrrrrrrevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0