Vår och sommar 2010, ni kommer att bli sjuuuukt bra!



Det händer så mycket i framtiden och jag blir glad när jag tänker på allt!

I helgen började det planeras för en av sommarens semesterresor som innefattar ett stort gäng fina människor, en stor segelbåt och ett Medelhav. Åhhh! Det kommer att bli sanslöst!

Och resten av planerna är också grymma! Man kan ju bli stressad också men det försöker jag undvika.



Har även börjat tänka lite mer på vad jag vill ska hända inom en snar framtid.

Nästa gång vi flyttar blir det fasen till hus! Vet inte vart dock. Allt beror ju på jobb. Och då kommer nästa fråga: Vad vill jag göra?! Frisöra, visst! Men kanske nåt mer? Plugga? Jobba och plugga? Många frågor snurrar i mitt huvud och under 2010 ska jag försöka få svar på dom flesta.

Ska även verkligen kämpa för beachkroppen för den här sommaren ska den jävlart visas!





Östersund var mysigt men resan var lång. Vi har åkt 80 mil på två dagar. Igår kväll i stugan väcktes mitt intresse för Texas hold em så nu ska jag bli proffs och tjäna miljarder!

På vägen såg vi några präktiga älgar:




Samt en jäkla massa dumma renar.





Nu ska jag försöka hålla mig vaken en liten stund till och sen sova ordentligt. Imorgon börjar min sexdagarsvecka och på lördag kommer Långa farbrorn så det gäller att hålla sig pigg!

Kommentarer
Postat av: Dessie

Åh det låter ju toppen! Vi planerar för bröllop i sommar, så det lär ju eliminera semesterkassan för i sommar... Vilken tur att vi bor bredvid Medle-havet (Älven). Det blir nog att spendera sommaren där! =) Kram

2010-01-19 @ 14:26:33
URL: http://www.dessies-egna.blogspot.com
Postat av: Långa Farbrorn

LF ser oerhört mycket fram emot att få se sina adoptivpäron på lördag!

2010-01-19 @ 23:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0