Stresssssss.



Alltså, jag är så sjukt stressad. Så stressad att jag inte kan längta till den stora dagen riktigt eftersom det är massa småskit som ska hinnas med innan. Få klänningen till exempel....

Hinner inte heller njuta av sommaren eller det faktum att vi ska till New York!

SJUKT mycket på jobbet och utöver planering och konstant inre stress vill man hinna med lite socialt också. Imorgon kväll ska jag på coctail-party och då ska jag försöka slappa av och ha kul, även fast jag tyvärr ska upp och jobba på lördag.

Sitter just nu med en färg i håret som ska ge mig (förhoppningsvis) en fin basfärg och sen ska vi slinga lite i den nästa vecka.



Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...








Kommentarer
Postat av: T

luuuuugn, he orn sche

2010-07-03 @ 08:31:39
Postat av: Anna

Tat lugnt...

2010-07-05 @ 15:53:40
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0