Va' säg' ni nu DA?!



Alla ni som skrattade åt min stora resväska och kallade den saker som "världens största väska" får nog allt ta tillbaka det. Den sväljer nämligen ALL bröllopspackning! (Fast vi har två små väskor till också)

Det är svinsvårt att både packa för en veckas planering/panik/stress/hets/semester och lördagens bröllop. Varenda hårklämma och sminkprodukt ska jävlart med! Bättre att överpacka än underpacka i såna här situationer säger jag.

När vi åker till New York däremot, då ska min gigantväska vara i princip tom och fyllas med sjukligt mycket impulsköp! 






Har haft en underbar helg i fina Skellet med myyyycket fest, hotellboende och trevligt folk.




Nu är det förlängning i VM. Jag tror jag håller på dom svarta... nä, orange! Eller svarta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0