Fina kläder till världens finaste.


Igår kom äntligen kläderna jag beställt till Kerstin! Jag kan bara säga att dom verkligen var värda att vänta på! Jag är sjukt nöjd och föräldrarna verkade också glada! Kerstins reaktion får vänta eftersom hon ännu är lite för liten för att använda plaggen.





Lilla tjejen blir ju så klart sötare för var dag och även mycket mer medveten om sin omgivning.



Fast hon är stundtals också väldigt trött.





Nu tror jag att jag har fått med mig det mesta av packningen inför morgondagen. Ska jobba hela dan och sen åker jag direkt ut till flygplatsen. Är framme i Gbg kring tio på kvällen. Kommer hem tisdag kväll!


Ha en trrrrrevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Anna

förstår att du är stolt gudmor =)



Ha så trevligt själv i helgen!

2010-06-11 @ 05:49:16
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhhh vad har du handlat??

2010-06-11 @ 07:30:37
URL: http://Designfridaholm.se
Postat av: Elisabeth

Frida, menar du vart jag har handlat? Det en tjej som syr som har en blogg med massa fina grejer! Fick tipset av min styvsyster! Googla på "älskade hjärtegryn" så hittar du henne!

2010-06-11 @ 20:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0