Tiden rinner iväg...



Alltså, igår kväll låg jag och kollade i almanackan och insåg att det ju snart är dags för bröllop! Har typ inga lediga helger innan! Så här ser planerna ut:


Denna helg: Jobb lördag och sen åker jag till Sundsviken och firar Leifs pappa som fyller 65.

Nästa helg: Götebooooorg!

18-20:e: Burträsk. Ska handla grejer med Anna samt fixa med blommor.

26-27:e: Midsommar! Då kommer vi garanterat inte var i Umeå känns det som.

3-4:e juli: Jobbar lördagen. Enda helgen som inte är planerad på lördag kväll och söndag.

10-11:e juli: Jag får semester och vi lämnar nog Umeå redan då. Är sugen på Stadsfesten på lördagen!




SEX HELGER KVAR!!! Jag är nervös!



Kommentarer
Postat av: Anna

Oj Det lät hektiskt!!! Hur har du planerat egentligen =) Vi ses den 18.... Kram kram

2010-06-04 @ 11:56:49
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: Emma Lu

Ooooo jag längtar!!!!!!!!!!!! Ni kommer att vara SÅ fina, och jag kommer att gråta en massa!!!!!!!!!!

2010-06-04 @ 16:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0