Två möhippor senare...



Två regniga lördagar i rad har jag skämts bort och fått göra en hel drös med roliga och lite otäcka saker. Helt fantastiskt har det varit! Det är verkligen underbart hur mina nära och kära ansträngt sig för att göra mina möhippor minnesvärda. Nu märker jag vilka som verkligen finns där och alltid kommer ställa upp och jag tackar er av hela mitt hjärta!


Nu ska jag kolla på sammandragningen av gårdagens kungliga bröllop och få lite inspiration.





Förresten, tanten ovanför oss har börjat spela radio på högsta volym igen. Vi misstänker att hon har någon konstig inställning eller gigantiska högtalare som står direkt på golvet eftersom det är en enorm bas som genomborrar vår lägenhet och överröstar jävlart allt. Leif gick ju och sa till henne i vintras och hon var supergullig och sänkte volymen flera månader men nu är det typ värre än innan. Vad gör man? Det handlar om 7 på morgonen till elva på kvällen ungefär.

Kommentarer
Postat av: Anna

jag hoppas att det var mer roligt än skämmigt...

2010-06-22 @ 05:42:07
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0