Underbara, lediga dag!



Jag verkligen älskar att vara ledig en vardag! Det är nåt så fantastiskt med dom som gör att man orkar göra saker man inte gör på helgerna. Idag har jag verkligen STORstädat lägenheten. Dammat, rensat, diskat, flyttat, tvättat och skurat. Tog ett antal timmar men det var lätt värt! Fixade sen en matplanering för veckan och Leif gick och handlade så vi har allt hemma. Sjukt skönt att göra så när man lever på en lite stram budget inför t.ex. bröllop.

Nu har vi just varit ute, alla tre och joggat ett varv runt elljusspåret. Kändes fantastiskt lätt men jag tror mycket beror på sällskapet. Allt är roligare tillsammans med mina killar! Förresten, idag tog dagmatten bort Ralfs stygn så nu kan vi städa bort tratten för gott (förhoppningsvis)!


Nu har jag fyra arbetsdagar framför mig och sen bär det av till Gbg! På onsdag ska jag och Linda se Sex and the city och på fredag vid lunch innan jag åker ska jag testa göra ögonfransförlängning inför bröllopet. Fick rådet att testa ett tag innan om det skulle visa sig att jag är allergisk mot limmet. Inte sköj att ha igensvullna ögon i kyrkan!




Nu ska jag unna mig en macka tror jag bestämt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Det lät som en härlig dag. ta och njut av ledigheten i Gtb så ses vi sen... Kram

2010-06-08 @ 07:48:45
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: T

Åh det blir så roligt!!! kom kom!!

2010-06-08 @ 18:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0