Dag ett.




Idag har jag försökt sköta mig bra. Det har inte slunkit ner något onyttigt. Det enda dåliga med dagens kost är att middagen intogs typ 20.30 och det är inte direkt bra. Detta för att jag varit på salongen och haft lite hårfix och inte hann äta innan.



Motionen för dagen har bestått av att . Gå, gå gå. Gick nästan hela vägen till Umedalen idag när jag skulle på Iksu spa på ansiktsbehandling. Gick i rask takt i drygt en timme.

Efter behandlingen tog jag bussen till stan, hämtade Ralf hos dagmatten och gick hem med honom. Tog ytterligare 25 minuter.

Kändes som en bra start på mitt nya liv!

Den här veckan kommer jag inte hinna ta mig till gymmet eftersom det är sinnessjukt mycket att göra men jag ska försöka motionera på hemmaplan ändå!



Kommentarer
Postat av: T

Lycka till med livet! Jag ska tjata på dig när ursäkterna blir för många. Promise!

2010-03-29 @ 23:29:45
Postat av: Anna

Jag borde verkligen också haka på detta...

2010-03-30 @ 08:46:18
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

T: Tack! Ser fram emot ditt tjat!



Anna: Haka på! Vi kan peppa varandra! Bröllopsformen är minst lika viktig som tärneformen! :)

2010-03-30 @ 22:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0