Dag tre.



Idag började jag jobba klockan två. Vid tolv insåg jag att det ju faktiskt var fantastiskt väder ute, så Ralf och jag tog nästan en timmes promenad till dagmatten i stället för den sedvanliga på cirka tjugo minuter. Klockrent!

Annars hade jag säkerligen spenderat den där timmen vid datorn så det kändes som ett bra steg!


Har ganska nyss kommit hem och ätit en lätt middag, gillar inte att äta så maffigt så här sent.

Sitter och väntar på Greys och gruvar mig lite för morgondagen. Ska jag orka ta mig upp till gymmet klockan sju? Eller ska jag åka några varv i skidspåret? Har förberett en smoothie bestående av yoghurt, bär och havregryn till frukost och hoppas verkligen att jag tar mig iväg. Vill så gärna inviga mina nya skor!! Men min morgontröttma är inte att leka med...


Jobbar till 15 imorgon och efter det åker vi till Sundsviken till Leifs föräldrar och vilar. Ralf ska få stanna hos dagmatten så det blir verkligen helledigt. Ska försöka ta mig ut på långa promenader och läsa mycket böcker.

Återkommer på måndag med nya, friska tag!



Glad påsk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0