Dag två.



Det blev ett varv i skidspåret! Brukar egentligen åka två varv men spåret var inte så bra och i ärlighetens namn var jag lite mörkrädd.

Skönt var det dock!

Har tänkt börja träna väldigt långsamt. Jag har nämligen en tendens att gå ut stenhårt och sen bli apless på en vecka. Om det får komma lugnt och sansat hoppas jag kunna få in vanan först och SEN köra stenhårt!


Imorgon blir det ingen träning eftersom jag jobbar kväll men jag ska försöka ta mig till gymmet på torsdag innan jobbet om det är öppet så här runt påska.





Så jävla skön vinst ikväll förresten!! Bra jobbat, Skellefteå!



Kommentarer
Postat av: Gudrun Johansson

Du kommer att bli en vacker brud

2010-03-30 @ 22:30:57
Postat av: Anna

jag har ju börjat med spinning, men såklart blir det ingen spinning på torsda eftersom det är skärtorsdag och då verkar alla få vara lediga!!

2010-03-31 @ 12:01:12
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Anna, du är superduktig ju som orkar köra spinning och samtidigt ha två barn hemma!



2010-03-31 @ 20:56:27
Postat av: Anna

SÅÅÅÅ superduktig är jag inte!!! Men jag måste ta mej i kragen och göra nåt... måste ju oxå komma i form- eller i klänningen ;)Ikväll blir det en rask lång promenad istället för den uteblivna spinningen. Att springa kan jag bara inte !!

2010-04-01 @ 06:27:41
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0