Första mars.



Nyss hemkommen från Anna, Johanna och jag gick dit direkt efter jobbet. Hon bjöd på middag och fika eftersom hon faktiskt fyllde år igår. Nu är hon 22 år, gammal som gatan! Trevligt som fan att göra nåt en vardagkväll i stället för att sitta i soffan.

I morse klarade jag inte av att gå upp klockan sex när väckarn ringde och släpa mig till gymmet. Det var helt omöjligt. Låg nämligen vaken säkert till två innan jag kunde somna inatt så det var nog lika bra att jag fick sova ett tag till. Nytt försök på torsdag morgon!



Nu ska jag visa en bild på ett par sjukt billiga glasögonbågar som jag beställt hem från www.favoptik.se . Jag älskar ju mina glajjer men det är bra att ha ett par extra eftersom att det känns som att dom förstörs fort på jobbet där det flyger omkring hårspray och skit hela dagarna. Dessa kostar dessutom bara 705:- med glas och frakt så det känns ju inte så smärtsamt. Älskar färgerna och formen! Lite lättare än mina andra.





What thinks?



Nu ska jag gå och pussa på Leif som ikväll både diskat, lagat mat + matlådor SAMT fixat toastmaster och marskalk! Jag gifter mig verkligen med en praktkarl!



Kommentarer
Postat av: Anna

ååå va kul att det ordnat sig med marsalk och toastmasters, nu kan ni ju pusta ut....

2010-03-02 @ 08:40:43
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0