Känns som torsdag.



Eftersom det är full fräs och jobb imorgon, försöker jag intala mig att det är torsdag ikväll. Torsdag, torsdag, torsdag!

Kvällen har vi spenderats på en italiensk restaurang som ligger nere vid Strömpilen, alldeles vid vattnet. Den heter 5 knop och vi fick ett presentkort där av Leifs syster i julklapp. Äntligen fick vi tillfälle att utnyttja det! Ruskigt god mat och vi lyxade till med fyra rätter var, av olika storlek. Dock inget vin men väl Fanta.

Enda nackdelen med besöket var den enorma tystnaden inne i lokalen. Ingen musik eller nåt och rätt så stora ytor samt lite folk. Därför vågade man knappt höja rösten och det tycker jag är lite jobbigt. Annars var allt jättebra!


TUMMEN UPP!








Ser så mycket fram emot måndag också. Dels för att jag är ledig men också för att jag ska utnyttja ännu ett presentkort, denna gång på Iksu spa. Har bokat en lyxig ansiktsbehandling och sen på kvällen ska Anna och jag färga varandras hår och det behövs också. På måndag ska jag även ta tag i bröllopsformen och använda bloggen som instrument för att hålla peppen och inspirationen uppe! Ska bara fundera på hur...


Nu blir det dusch och sovning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0