Kort om dagarna som varit:



Torsdag: Åkte till Göteborg med flygplan. Det gick bra. Kom fram till Terrans hållplats kring halv tolv på kvällen. Somnade rätt omgående.

Fredag: Lunch på stan med Martin som jag inte sett på en mindre evighet. Han var långhårig till och med! Shopping på stan några timmar innan jag åkte till Majorna. Där gick jag först in på tatueringsstudion och snickesnackade lite om måndagens bokade tid. Gick från dörr till dörr och kom till Betty blå där jag blev fint klippt av Hanna som hade lunginflammation och egentligen borde legat hemma under ett täcke. Vi två mötte sedan upp Terran samt Johan och åt en god pizza på Avenyyyyn. Än en gång gick jag och även Terran från dörr till dörr och hamnade på en pub med två kompisar till T. Drack cirkus fyra öl innan vi avrundade och åkte hem.

Lördag: Åkte in till stan. Träffade Emma Flygare och hennes söta Morris. Fikade och gick på stan. Åkte hem. Duschade. Fixade. Sminkade. Emma kom. Åt pizza igen. Åkte till Liza, där Anna och Fredrik var också. Drack vin. Gick på Sticky (vart annars?!). Kom hem strax efter fem på söndagens morgon.

Söndag: In till stan igen. Mat och fika. Lite shopping igen. Kall pizza till middag. Chips och Sex and the city-filmen. SÖMN.

Måndag: Packade och åkte till Majorna. Tatuerades i sex timmar. Blev väldigt fin men stor! Nu går den inte gömma längre... Hade fantastiskt stöd av fantastiska Terran. TACK! Åkte taxi till flyget. Flög. Kom hem till mina bästa karlar. Åt. Sov.



Det var det! Har haft fruktansvärt ont idag i min arm och var helt fullbokad. Det gick rätt bra ändå. Bilder kommer när det läkt lite. Bilder från Gbg kommer också när jag orkar.



Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en riktigt kul helg!!

2010-03-24 @ 08:09:58
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0