Sista dagen.



Imorgon börjar projekt Bröllopskampen så idag är sista dagen jag får vara lite extra lat och otäck.


 Tänkte jag skulle baka lite, har fått lite recept från mamma på olika verk som hon ofta gjorde åt oss barn när vi var små. Lite nostalgiskt men framför allt sjukt GOTT med tanke på att min mamma bakar godast i världen!


Vi skall även sätta oss och försöka få iväg våra bröllopsinbjudningar under dessa kommande dagar. Bara en liten detalj är det kvar. Ja just det, en stor detalj är kvar också. Leifs mamma ringde nyss och berättade att Leifs bror ska flyga på en gigantisk flyguppvisning någonstans utomlands samma dag som vårt bröllop och därför inte kan komma. Så jävla tråkigt! Han skulle dessutom vara best man/marsalk så det lämnar ju ett litet hål i planerna.




Nu ska vi ta tag i oss och äta någon sorts brunch. Vi gick upp, åt godis, gick och la oss igen och vaknade nyss lite småhungriga. Konstigt det här med att ställa fram klockan ändå. I några dagar går jag alltid och tänker typ: "Nu är klockan två men egentligen är den bara ett" Sjukt onödigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0