Sneak peak och ett hett tips!



Duschade nyss och försökte sen fota mitt nya konstverk. Gick sådär. Här är i alla fall en liten bit av den:






Sen måste jag också slå ett slag för en, för mig, ny nagellacksborttagning! Jag hatar att sitta med bomull som fastnar överallt så när jag läste på nån annan blogg om den här grejen blev jag eld och lågor!
Det är som en plastburk med en vätskig massa i, som man helt sonika stoppar ner en nagel åt gången i, låter det vara där några sekunder och när man sen drar upp det är lacket borrrrta! Luktar inte heller lika starkt so aceton.
Jag köpte den på Åhlens och jag tror den håller riktigt länge!



Kommentarer
Postat av: Anna

Oj den var stor... nu måste du ju ha armlösklänning för att visa konstverket... annars är det väl lite lönt å ha gjort den?

2010-03-24 @ 17:00:38
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: Anonym

SNYGG!

2010-03-25 @ 18:56:53
URL: http://lindfridab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0