Tänk jag drömde inatt...



Sov sjukt tungt i natt men drömde otäckt, sett ur ett i-landsperspektiv. Jag skulle på en veckas charter med en okänd, äldre kvinna och insåg på flygplatsen att min gigantiska resväska var helt tom! På resmålet fanns tydligen inga butiker så det blev ju självklart panik! Helt plötsligt var jag i en konstig version av Göteborg och hade 30 minuter på mig att shoppa. I släptåg hade jag Leif och Jossan, som av gravida skäl inte var direkt snabb. I de tre första butikerna fanns typ inget, i en var det bara folk som dansade. Sen vaknade jag, svettig och rädd.

Tur det bara var en dröm! Tolkade den som att jag verkligen måste packa nu och att jag inte kommer shoppa nåt i Göteborg.


Nu sitter jag med en toning i håret som har samma färg som jag egentligen redan har men den ger lite fresh glans och det kan jag behöva, känner jag.



Kommentarer
Postat av: Anna

Ha en härlig minisemester i Gtb!! KRAM KRAM

2010-03-17 @ 11:58:52
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0